تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 9:52 :: نويسنده : شیما

تپه پنانگ در مالزی :

 

یکی از مشهورترین دیدنهای جزیره پنانگ در مالزی ، تپه پنانگ است.تپه هایی که به خاطر قله های گرانیتی اش بسیار مشهور است.در بالای این تپه چشم اندازی زیبا از پل پنانگ یعنی جورج تاون ، قابل مشاهده است.می توانید سوار بر قطار کابلی شوید و مسیر سبز تپه را بالا رفته و بعد از گرما و رطوبت منطقه ای با نسیمی خنک و مناظری زیبا روبرو شوید.صرف چای یا غذای گیاهی در یکی از کافه های بالای تپه و گشت و گذار در بازارچه های صنایع چوبی و حصیری نیز بسیار لذت بخش است.

سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : شیما

پارک ملی برات بالی :

بالی برات پارک ملی است که شاید در جزیره بالی زیبا ترین بهشت طبیعی باشد . پارک ملی برات در نوک غربی جزیره بالی واقع است ، که در آن شما می توانید خود را در یک ترکیب طبیعی منحصر به فرد از جنگل های بارانی ، بادهای موسمی رها سازید .این تجربه بسیار لذت بخشی است .

دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : شیما

فرهنگ مردم مالزی :

مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند.مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند.ترکیب فرهنگی مالزی توسط فرهنگ های مختلفی شکل گرفته است، که فقط بعضی از آنها توانستند تاثیر بسزایی بر کشور داشته باشند.مهمترین آنها فرهنگ مالایی سنتی و فرهنگ دو فرقه غالب دیگر که بعنوان طرفهای تجاری مالزی در طول تاریخ محسوب می شدند، که عبارتند از چینی ها و هندی ها.

موزه ملی مالزی :

موزه ملی مالزی مجموعه نمایشگاه هایی از تاریخ، اقتصاد، هنر‌ها، صنایع و فرهنگ مالزی را به نمایش گذارده است.گالری ها به آرامی در حال نوسازی هستند ازجالبترین بخشهای موزه، میتوان به ویترین های فرهنگی در بنای اصلی اشاره کرد، گنجهایی از کشتیهای غرق شده و خانه پادراز در حیاط که قبلاً به سلطان ترنگانو تعلق داشته است.

جزیره بالی :

جزیره اندونزیایی بالی دارای گنجینه های بسیاری است از جمله : طبیعت زیبا با پوشش گیاهی متنوع ودنیای منحصر به فرد زیر آب، شالیزارها و آبشارها.اما گنجینه ویژه جزیره بالی سنت ها و رسوم این جزیره است.این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن توریستی بسیار جذاب جهان و قاره آسیا است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی توریست به آن سفر می کنند.

شنبه 23 آذر 1392برچسب:, :: 14:48 :: نويسنده : شیما

پارک کوالالامپور :

پارک پروانه ها کوالالامپور در فاصله ده دقیقه ای بخش مرکزی کوالالامپور و در کناره باغ های آبی کوالالامپور واقع شده است.این پارک بالغ بر ۱۲۰ نوع پروانه دارد ولی اگر روز شانستان باشد،حداکثر ۲۰ نوع پروانه را مشاهده میکنید حتی با این وجود، رنگ های متنوع و زیبای همان چند نوع پروانه ای که خواهید دید حس زیبایی پسندی شما را ارضا خواهد کرد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 21056
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1