تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 15:40 :: نويسنده : شیما

معبد سام پو تونگ :

سام پو تونگ یک معبد مشهور در غار است که در گونوگ راپات و در حدود 5 کیلومتری جنوب ایپو در مالزی قرار گرفته است. گفته می شود این معبد بزرگترین معبد غاری در کشور است و با مجسمه های مختلفی از بودا که در بین استالاکتیتهاو استالاگمیتها پراکنده شده اند، آثار هنری تاثیرگذاری به شمار می رود. طبق یک افسانه، در سال 1890 یک راهب چینی که از ایپو گذر می کرد این غار را کشف کرد؛ او تصمیم گرفت این مکان را به خانه خود و محلی برای مراقبه تبدیل کند. این راهب 20 سال در آنجا ماند و در همانجا فوت کرد. تا امروز، راهبه و راهب هایی که زندگی خود را وقف بودا کرده اند، در سام پو تونگ می مانند. نمای کنونی معبد به دهه 1950 تعلق دارد و اگر از 246 پله بالا بروید به یک غار رو باز با چشم انداز بی نظیر ایپو و اطراف آن می رسید. سایر جاذبه های این معبد عبارتند از حوضچه زیبای ژاپنی پر از ماهی کپور و لاک پشت ژاپنی که سنبل طول عمر هستند.در داخل معبد، بازدیدکنندگان می توانند آثار هنری انسان ها و طبیعت را کشف کنند از جمله مجسمه های بودا در شکل های مختلف که به طور زیبایی تراشیده شده اند و در بین استالاکتیتهاو استالاگمیتهای شگفت انگیز قرار گرفته اند.

دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : شیما

دژ کورنوالیس مالزی :

این دژ در نزدیکی اسپلاناده، مجاور ساعت یادبود ویکتوریا واقع شده است. دیوارهای دژ، به ارتفاع 10 فوت، به شکل ستاره بنا شده اند. تقریبا 10 دقیقه طول می کشد تا پیرامون این دژ را طی کنید. در داخل دژ، می توانید برخی از ساختارهای اصلی که بیش از یک قرن پیش ساخته شده اند را مشاهده کنید، از جمله یک کلیسای کوچک، سلول های زندان، انبار مهمات منطقه، چراغ بندر که زمانی برای علامت دادن به کشتی های ورودی استفاده می شد، چوب پرچم اصلی و چندین توپ قدیمی برنز، که یکی از آنها توپ هلندی است به نام سری رامبای مربوط به سال 1603. امروزه این محل تاریخی در مالزی که به طور خصوصی اداره می شود محل موردعلاقه بازدیدکنندگان است. این محل مجهز به کیوسک اطلاعات گردشگری، یک کافه، آمفی تئاتر رو باز، یک گالری هنری، مرکز فروش سوغاتی و نیز راهنماهایی است که می توانند تمام نقاط دژ را به شما نشان بدهند و شما را با تاریخچه این دژ آشنا کنند.

یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : شیما

موزه شالیکاری :

موزه شالیکاری در نوع خود اولین موزه در مالزی، و پس از ژاپن، آلمان و فیلیپین، چهارمین در دنیا است.معماری منحصر به فرد این موزه مقدار زیادی از ساقه های درو شده برنج را تداعی می کند. نقش های برنج در سراسر این ساختمان، در ستون های راه پله، دروازه های موزه و حصار اطراف آن تکرار شده اند. این موزه روند کشت برنج در مالزی را به نمایش می گذارد و انواع مختلف وسایل و ابزاری که سال ها در این تجارت استفاده شده اند را نشان می دهد. نقاشی های دیواری زیبا، آثار هنری 60 هنرمند اهل کره شمالی، تاریخچه شالیکاری در مالزی را آشکار می کنند.ین موزه، که به تاریخ، فرهنگ و اهمیت شالیکاری در کداح افتخار می کند، به شالیکارهای زحمت کش و ساده ای هدیه شده است که خون، عرق جبین و رنج های آنها در نیل به خودکفایی در صنعت برنج نقش مهمی داشته اند.

شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, :: 14:9 :: نويسنده : شیما

جزیره مابول ، صباح :

جزیره مابول یکی از بهترین مناطق برای عکاسی ماکرو در زیر آب در سراسر جهان به شمار می رود. این جزیره مالزی در آبهای زلال دریای سلب در خارج از خشکی صباح قرار دارد و اطراف آن را صخره های مرجانی با شیبی ملایم و به عمق دو تا 40 متر احاطه کرده است.مساحت این جزیره 21 هکتار و به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر از جزیره همسایه یعنی جزیره سیپالان است؛ این جزیره محل زندگی قبیله باجائو لات، یکی از گروه های قومی در صباح به شمار می رود. غواصی سرگرمی اصلی این جزیره از مالزی محسوب می شود که در تمام طول سال نیز بر پا است. حیوانات دریایی این جزیره شامل اسب آبی، ستاره دریایی بی نظیر، گاوماهی های آتشین، تمساح ماهی، ماهی لوله ای و مار ماهی است. بیش از هشت منطقه غواصی معروف در این جزیره به چشم می خورند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سه تفرجگاه اسباب راحتی غواصان را فراهم می کنند دو تا از آنها در همین جزیره واقع شده اند و دیگری در نزدیکی دکل تبدیل نفت در فاصله حدود 500 متری از ساحل قرار دارد. تمام این تفرجگاه ها برای مهمان های خود گردش های روزانه به جزایر سیپادان و کاپالای برگزار می کنند.

پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 11:19 :: نويسنده : شیما

پارک ملی اندو رومپین :

اندو رومپین، که بین مرز جوهور/پاهانگ مالزی واقع شده است، پس از تامان نگارا دومین پارک ملی محسوب می شود. پوشش گیاهی و جانوری غنی و بی نظیر با مساحتی حدود 80,000 هکتار، حوضچه های آبگیر رودهای اندو و رومپین، که نام پارک نیز از آن گرفته شده است، در این پارک را در بر گرفته اند. می توان گفت این ناحیه بسیار وسیع است. این پارک خانه گونه های بسیاری از پرندگان، پستانداران، غورباقه ها، حشرات و انواع عجیبی از ارکیده ها، گیاهان دارویی و درختان محسوب می شود. به نظر می رسد هر بار که یک گروه تحقیقاتی و علمی از اندو رومپین بازمی گردند، یک گونه جدید کشف می شود! وجود راه های منظم در وسط جنگل به ماجراجویان این امکان را می دهد تا از تماشای گونه ای خاص از میمون ها، میمون های دم دراز ماکاک، گیبون های سفید دست، فیل، گوزن، تاپیر(نوعی خوک) و گهگاهی ببر و پلنگ لذت ببرید. در این منطقه از مالزی برای دوستداران ماجراجویی و افراد علاقه مند به مسیرهای رودخانه ای، شیب های هیجان انگیز و آبشارهای نسبتا بزرگ به چشم می خورند.

چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : شیما

پادانگ بسار :

این شهر مرزی محل ادغام مردم تایلند و مالزی به شمار می رود. بسیاری از مردم مالزی و تایلند برای خرید، کار و تفریح از طریق این محل به ترتیب به تایلند و مالزی سفر می کنند.ایستگاه راه آهن نیز آنقدر طویل است که از یک طرف توسط مردم مالزی و از طرف دیگر توسط مردم تایلند اداره می شود. به غیر از ایستگاه های بازرسی مهاجرت و برخی از تابلوها، از آنجا که هر دو طرف از لحاظ فرهنگی با یکدیگر اجین شده اند، تشخیص مرز بین این دو کشور کار دشواری است.در آن سوی ریل های راه آهن پکان سیام، این مخفیگاه عالی برای شکارچیان معامله، قرار دارد. این شهر مملو از پارچه ها، لباس، صنایع دستی، انواع غذاها، میوه ها و سوغات است.

دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : شیما

مجتمع تاریخی پاسیر سالاک :

مجتمع تاریخی پاسیر سالاک در 70 کیلومتری ایپو قرار دارد و برای قدردانی از جنجگجویانی از قبیل داتو ساگور و داتو ماهاراجا للا در مالزی بنا شده است. یادبودهایی به افتخار آنها، به شکل سوندانگ (قداره)، نوعی چاقو که برای کشتن آقای بیرچ استفاده شد، ساخته شدند. این مجتمع برای قدردانی از جنگجویانی از قبیل داتو ساگور و داتو ماهاراجا للا، که رهبری اهالی محلی در برابر نیروهای دولت استعمارگر انگلیس را بر عهده داشتند، بنا شده اند. اینجا جایی است که شعله های ملی گرایی مالایی ها برای اولین بار برانگیخته شدند. وقتی بیرچ، این مقیم انگلیسی در پراک، در کنار سانگای پراک (رودخانه پراک) به قتل رسید، تنش بین دولت استعمارگر انگلیس و مالایی ها افزایش یافت. این درگیری ها تشدید و در نهایت به اعلام استقلال کشور منجر شد. سایر جاذبه های این مجتمع عبارتند از بنای یادبود بیرچ، آرامگاه سیپونتوم (قاتل احتمالی)، دژ داتوک ماهاراجا للا، توپ های للا رنتاکا که در برابر ارتش استعمارگر انگلیس استفاده می شدند، و دو روما کوتای (خانه سنتی پراک) مملو از آثار فرهنگی و تارخی محلی.

شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 15:37 :: نويسنده : شیما

قلعه کلی پراک :

در قرن 20، قلعه کلی برای کشاورز اسکاتلندی، ویلیام کلی، حکم یک خانه دور از خانه را داشت. کلی که از خانه خود دور بود، می خواست اقامتگاه جدیدش یادآور خانه او در اسکاتلند باشد. این قلعه بر فراز یک تپه بنا شده است که در قدیم یک ملک مخصوص شیره گیری از درختان بود.ویلیام کلی اسمیت مرد جالبی بود که در میان کارگران خود که اهل جنوب هند بودند، محبوب بود. وی با دلی مهربان یک زیارتگاه هندو برای کارگران خود در معبد قلعه ساخت. به قدردانی از او، کارگرانش مجسمه کلی با لباس و کلاه سفید ساختند.ساخت این قلعه بی نظیر در سال 1915 آغاز شد. با این حال، با مرگ ناگهانی کلی در سال 1926، ساخت آن نیز متوقف شد. این قلعه پرت در بین مزارع وحشی پراک تقریبا سورئال به نظر می رسد و نشان دهنده یک شخصیت قوی و هاله ای از رمز و راز است. اخیرا، دولت ایالتی پراک در مالزی تلاش می کند تا این بنای بی نظیر را از دست درازی شاخ و برگ ها نجات بدهد. به غیر آن، مردم بر این باورند که این قلعه اتاق ها و تونل های زیر زمینی مخفی دارد.جاده ای که به قلعه کلی می رود به طور مار پیچ از فواصل این زمین می گذرد و به رمزگونه و افسانه ای بودن آن می افزاید.

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : شیما

سان وی پیرامید در مالزی :

سان وی پیرامید تنها در چند قدمی پارک تفریحی سان وی لاگون مالزی قرار دارد و یک تجربه خرید منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. این مرکز خرید، با نقش های مصری، در یک هرم بزرگ واقع شده است و یک ابوالهول تاریخی در ورودی آن به بازدیدکنندگان خوش آمد می گوید.مرکز خرید سان وی پیرامید اولین مرکز سرگرمی و خرید در مالزی و یکی از کامل ترین مکان های مالزی برای خرید درمانی به شمار می رود. گذرگاه آسیایی در طبقه اول مملو از آخرین مد لباس و کیچ آسیایی است. در مرکز دیجیتال، شما می توانید با خیال راحت خود را سرگرم کنید زیرا چندین رستوران و فست فود در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید با خوردن غذا در آنجا خود را شارژ و برای ادامه خرید آماده کنید.اگر می خواهید مدتی استراحت کنید، می توانید در سینما چند سالنه TGV یک فیلم تماشا کنید، به بولینگ سان وی مگا لینز بروید، تیراندازی با تیرکمان در فضای بسته را امتحان کنید یا یک جفت اسکیت بپوشید و در اولین پیست سرپوشیده اسکی رو یخ مالزی اسکیت بازی کنید.

چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : شیما

باغ گرمسیری اسپایس مالزی :

اگر در این بهشت کوچک پای بگذارید، مناظر، رایحه ها و صداهای طبیعت بلافاصله شما را مجذوب خود می کند و تمام آثار شلوغی های زندگی شهری را از ذهن شما پاک خواهد کرد.این باغ به طور فوق العاده ای آرام و مکان مناسبی برای غرق شدن در شگفتی های طبیعت مادراست؛ این باغ مخفی و واقعی جای بی نظیری در مالزی است. این جهان کوچک اکوسیستم های مختلف با مساحتی بیش از 3.2 هکتار زیستگاه بیش از 500 گونه گیاه متعلق به مالزی و سایر مناطق است.

سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : شیما

ایالت ملاکا در مالزی :

پیاده روی جانکر در ملاکا مالزی یک مخفیگاه عالی برای جمع آوری کنندگان عتیقه و شکارچیان معامله. صنایع دستی سنتی و آثار باستانی، که برخی قدمت 300 هزار ساله دارند، در بین انبوهی از مجموعه های جالب یافت می شوند که هر یک تاریخچه و رمز و راز مخصوص خود را دارند.جالان هانگ جبات، که سابقا به نام خیابان جانکر معروف بود، در بین جمع آوری کنندگان اشیاء عتیقه به عنوان یکی از بهترین مکان های شکار و خرید عتیقه جات شهرت جهانی دارد.اخیرا، موج جدیدی از کافه ها و فروشگاه های صنایع دستی در این خیابان سر بیرون آوردند و یک فضای فرهنگی بوجود آورده اند که در آن قدیم و جدید در کنار هم قرار دارند.

دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شیما

غار ساراواک چمبر مالزی :

یکی از دیدنی های مالزی که بزرگترين غار دنياست ،غار ساراواک چمبر مالزی که می تواند چهل هواپيماي 747 را در خود جای دهد. تنها غارنوردان با تجربه اجازه ی بازديد از اين غار را دارند.این غار یکی از جاذبه های گردشگری مالزی است .طول حفره ساراواک ۷۰۰ متر و عرض متوسط آن ۳۰۰ متر است.ارتفاع این غار از سقف بین ۷۰ تا ۱۲۰ متر متغیر است.بعد از کشف غار ساراواک محققین این غار را که بیش از ۲۰۰ کیلومتر در زیر کوه گسترده بود بیشتر شناسایی کردند.یک مجرای زیر زمینی به طول ۷۵ کیلومتر غار Clearwater را که یک رودخانه کوچک در داخل آن جریان دارد را به غار ویندز متصل می کند.

یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 15:59 :: نويسنده : شیما

شهرهای شرق مالزی :

سه شهر بزرگ در سمت شرقی شبه جزیره مالزی سه شهر Kuantan، کوالا ترنگانو و کوته Bharu شاید به اندازه شهرهای دیگر مالزی مشهور نباشند . اما بخاطر گستردگی و سواحل بسیار فوق العاده نزد اروپائیان و غربیها محبوبیت دارند. که اگر باران نباشد از زیباترین جزایر گرمسیری مالزی می باشند. و از منابع طبیعی به ویژه، ذخایر عمده نفت و گاز سرشار هستند. نقطه ضعف این سه شهر مالزی باران می باشد که زیبایی را از آنها می گیرد . در کل این سه شهر نیز پنجمین جاذبه مالزی در میان ده جاذبه برتر مالزی می باشند.

شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : شیما

فرودگاه های مالزی :

در مالزی فرودگاه‌هايی در رده جهاني وجود دارند مانند فرودگاه بين‌المللی کوآلالامپور در سپانگ، فرودگاه بين‌المللی بايان لپاز در پنانگ و فرودگاه بين‌المللی کوچينگ و فرودگاه بين‌المللی لنگکاوی که حرکت به سوی مقاصد بين‌المللی و داخلی و نيز مسيرهای هوايی کوتاه داخلی در نواحی روستايی ساباه و ساراواک در آن انجام می ‌گيرد. مالزی موطن کم هزينه‌ترين سيستم حمل بار، خطوط هوائی آسيا در منطقه‌است. فرودگاه کوآلالامپور است به عنوان يک مرکز پروازی نواحی آسيای جنوب شرق و چين را نيز تحت پوشش قرار می دهد.

چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, :: 13:49 :: نويسنده : شیما

ساختمان سلطان عبدالصمد کوالالامپور :

یکی از از جاهای دیدنی و آثار تاریخی مالزی که در مرکز کوالالامپور واقع شده است، و در اواخر قرن 19 میلادی توسط معمار انگلستانی آ.سی.نورمن و به سبک معماری اندلسی ساخته شده ساختمان سلطان عبدالصمد کوالالامپور است که یک بنای تاریخی و زیبا محسوب می شود. این بنا یکی از معروفترین بناهای تاریخ معاصر مالزی می باشد. گنبدهای مسین ، برج 40 متری ساعت و طاقهای قوسی در نمای آن زیبایی خاصی به این بنا داده است.این مجموعه که یکی از جذابتربن دیدنی های کوالالامپور است، برای چندین دهه مجموعه دادگاه های فدرال و تجدید نظر را در خود جای داده بود تا اینکه پس از احداث شهر اداری فدرال پوترا جایا و انتقال این دادگاه ها به کاخ دادگستری در آنجا، این بنا به محلی برای بازدیدگنندگان در آمده و امروزه یکی از جاذبه های مالزی و اماکن پر بازدید شهر کوالالامپور میباشد. این بنا روبروی میدان مردکا واقع شده است.

سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, :: 15:18 :: نويسنده : شیما

هتل اینترکنتیننتال نیکو مالزی :

هتل اینترکنتیننتال نیکو مالزی در موقعيتی مناسب در نزدیکی برجهای دوقلوی پترناس کوالالامپور قرار دارد .این هتل در منطقه گلدن ترایانگل شهر کوالالامپور قرار گرفته است.

دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شیما

ثبت شرکت در مالزی :

یکی از بهترین و ارزان ترین راههای اقامت و کسب و کار در مالزی ثبت شرکت و در پی آن اخذ ویزای کار دوساله و قابل تمدید می باشد . بنا به قانون مالزی متقاضی ثبت شرکت میبایست با مراجعه به شرکت های سکرتری لایسنس ثبت شرکت را انجام دهند و هیچ کس چه مالزیایی و چه خارجی نمیتواند ثبت شرکت را به صورت مستقیم انجام دهد . پس به خاطر داشته باشید همیشه یک کمپانی سکرتری مورد تایید دولت مالزی بین شما متقاضی و دولت قرار دارد که مراحل ثبت شرکت را انجام میدهد .ثبت شرکت برای یک خارجی در صورت اینکه بخواهد صد در صد مالکیت شرکت را دارا باشد با سرمایه پایه 500 هزار رینگیت صورت میگیرد.

یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 14:8 :: نويسنده : شیما

مرکز خرید بورام راود پنانگ :

مرکز خرید بورام راود در کشور مالزی یکی از بزرگترین مراکز خرید پنانگ می باشد . کالاهای موجود در این مرکز خرید بیشتر در زمینه البسه می باشد که می تواند برای گردشگرانی که با مالزی سفر می کنند مکان مناسبی برای خرید به شمار رود.

شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 15:52 :: نويسنده : شیما

هتل Leo palace مالزی :

هتلی دو ستاره که در منطقه Jalan Ipoh در مالزی واقع شده است هزینه اقامت در این هتل شبی 31 دلار است.

پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 11:45 :: نويسنده : شیما

هتل لانسون پلاس مالزی :

هتل 4 ستاره لانسون پلاس مالزی دارای سالن ماساژ ، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، لاندری، صبحانه در اتاق، صرافی ، پذیرش شبانه روزی ، رستوران ، گاو صندوق، انبار بار و چمدان می باشد .

سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 14:35 :: نويسنده : شیما

کوا در لنکاوی مالزی :

کوا شهر اصلی لنکاوی در جنوب شرقی این جزیره واقع است.در این شهر لنگرگاهی هست که قایق هایش شما را به جزایر مجاور می برد.نام کوا در زبان مالایایی به معنای سوپ گوشت با ادویه است.این نام به یک افسانه شرقی بر می گردد که حکایت از نبردی بین دو غول دارد.گفته می شود این غول ها کاسه بزرگی از سوپ پر ادویه را در همین جایی که اکنون شهر واقع است ریختند.کوا شهری کوچک بود و بافتی روستایی و خیابانهایی اندک داشت لیکن امروز این شهر به صورت شهری مهم با هتل ها،بازارها و ساختمان های تجاری درآمده است.با این حال خوشبختانه از ازدحام و غوغای شهرهای مدرن مالزی به دور است. کوا بسیاری از کالاها را بدون عوارض گمرکی و مالیات دولتی ارائه می دهد.از جمله این کالاهاولوازم آرایش،عطرها ،دستگاههای برقی و الکترونیکی است که با قیمت های باورنکردنی ارائه می شود.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 21067
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1