تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, :: 15:9 :: نويسنده : شیما

پولا ردانگ ترنگانو :

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو واقع شده است و در بین نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، بزرگترین جزیره به شمار می رود. آبهای زلال و مناطق متعدد غواصی برای دوستداران این ورزش فوق العاده است. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار دارد مملو از جانداران دریایی است. هنگام ظهر، وقتی پرتوهای خورشید در دریا نفوذ می کنند، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان می شوند. در آبهای اطراف پولا ردانگ دو کشتی به گل نشسته تاریخی نیز وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse، که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شدند و محیط را برای اشغال مالزی توسط ژاپنی ها فراهم کردند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل وقایقرانی فوق العاده است. در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ماهیگیری ممنوع است زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت شده است. جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی نیز به شدت ممنوع است. یک زمین گلف در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, :: 15:32 :: نويسنده : شیما

بهداشت در مالزی :

جامعه مالزی برای گسترش و توسعه بهداشت اهمیت قائل بوده، و ٪۵ بودجه توسعه بخش اجتماعی دولت به بهداشت عمومی اختصاص داده شده – که یک افزایش بیش از ٪۴۷ نسبت به رقم پیشین آن است. این یعنی بهداشت دارای افزایشی بیش از ۲ملیارد RM است. با افزایش و بالا رفتن سن جمعیت، دولت می خواهد در بسیاری از حوزه ها اصلاحاتی انجام دهد از جمله نوسازی بیمارستانهای موجود، ساختمان و تجهیزات جدید پزشکی، گسترش تعداد پلی کلینیکها (درمانگاه ها)، و اقدامات ارتقاء آموزش و توسعه ترویج از راه دور بهداشت. در طی چند سال گذشته، آنها تلاشهای خود را برای بازسازی سیستمها و جذب بیشتر سرمایه گذاری خارجی افزایش داده اند.سیستم بهداشتی مالزی نیازمند پزشکانی است که یک دوره ۳ساله اجباری خدمت را در بیمارستانهای عمومی بگذرانند تا همواره نیروی کار این بیمارستانها حفظ شود. اخیراً، پزشکان خارجی نیز دراین کشور برای اشتغال مورد تشویق قرار گرفته اند. اما هنوز، یک کمبود پیچیده از نیروی کار پزشکی به خصوص در سطوح متخصصین مجرب وجود دارد که موجب می شود خدمات درمانی و بهداشتی پزشکی خاص تنها در شهرهای بزرگ در دسترس قرار گیرد. تلاشهای اخیر دراثر فقدان تخصص برای استفاده از لوازم موجود که توسط سرمایه گذاری مهیا می شود، ارائه امکانات به دیگر شهرها به حالت توقف باقی مانده است.

یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : شیما

معبد مارها :

یکی از دیدنی های پنانگ مالزی معبد مارها می باشد ،در این معبد خطرناکترین مارها زندگی میکنند،بر روی زمین در کنار دیوار ها حتی در محراب همه جا مار وجود دارد ،در این مبعد مارها خدا هستند و مردم آنها را عبادت میکنند. این معبد همچنان به معبد " ابرهای لاجوردی " یا " معبد ابر ها " به علت وجود آسمان روشن و آبی پنانگ نیز شهرت دارد.قبل از ساخت معبد در این محل،تنها کلبه یکی از راهبان معروف منطقه بوده که پس از درگذشت او،معبدی بر روی این کلبه ساختند و مار ها در آن جای گرفتند.وجود دود عود در این معبد باعث شده تا مارهای زنگی ساکن این معبد به کسی حمله نکنند،اما گسترش شهر نشینی در این منطقه باعث کاهش تعداد مار ها شده است.دیگر مارهای این معبد تحت عمل جراحی غدد سمی خود را از دست دادند و میتوانید آنها را در آغوش بگیرید.نکته عجیب دیگر در مورد این معبد وجود تعداد زیاد مار ها در مناسبت های مذهبی است و در روزهای عادی تنها چند مار در کنار دیوار ها دیده میشود.هر ساله هزاران نفر به این معبد می آیند. و تبدیل به یکی از دیدنی های پنانگ مالزی شده است.که در تور های مالزی مورد توجه واقع می شود.

پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, :: 10:37 :: نويسنده : شیما

جذابیت های مالزی :

یکی از جذابیت‌های اصلی مالزی، تضادهای شدید آن است. آسمانخراش‌های برج مانند در کنار خانه‌های چوبی ساخته شده بر روی پایه‌های بلند جوبی، و هتل‌های پنج ستاره در فاصله چند متری صخره‌های قدیمی قرار دارد. مخفیگاه‌های جالب را می‌توان در ارتفاعات یافت که در پایین به سواحل گرم و شنی و به جنگل‌های انبوه و مرطوب حرا منتهی می‌شوند.

چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : شیما

جشن ساراواک گاوای در مالزی :

جشنی سالیانه مربوط به مردم ساراواک مالزی می باشد، و آغاز آن معمولا در اوائل ماه ژوئن است. این جشن نشان از پایان فصل برداشت برنج و شروع فصل کاشت جدید دارد.برای آماده شدن به این جشن ، دایاک ها خانه های خویش و همچنین قبرهای اجدادشان را تمیز کرده و در شبانگاه اعضای خانواده نشست دسته جمعی برگزار می کنند. در این نشست کوچکترین فرد خانواده خوراکی مخصوصی را که قبلا تهیه شده به بزرگتران تقدیم می نماید. به همراه آن تواک شراب برنج صرف می شود و در شامگاه به رقص می پردازند. در این جشن دایاک ها زیباترین لباسها را به تن می کنند. همچنین چارپایان و احشام ذبح می شوند و علاوه بر آن رقصهای رزمی ، جنگ اندازی خروس ها و آهنگ با فلوت از دیگر فعالیتها می باشند.

سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, :: 15:54 :: نويسنده : شیما

جزيره سنتوسا در سنگاپور :

از مركز ديدنی و تفريحی سنگاپور ميتوان به جزيره سنتوسا اشاره کرد .سنتوسا به معنای صلح و آرامش را است. اين جزيره در فاصله 20 كيلومتری از مركز شهر واقع شده است و يكی از مهمترين مراكز توريستی سنگاپورمحسوب می شود.آكواريوم معروف و ديدنی آن با بيش از 2500 ماهی از 260 گونه مختلف، پارك و باغ وحش، زمين های گلف و ورزشهای آبی، برنامه نمايش دلفين ها و اصلی ترين بخش جزيره، رقص فواره ها با جذابيت خاص و جادويی نمايش بسيار ويژه و فراموش نشدنی برای جهانگردان و بازديدكنندگان به ارمغان می آورد.

دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, :: 16:9 :: نويسنده : شیما

هتل گالری سنگاپور :

هتل گالری 4 ستاره سنگاپور دارای استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم - اتاق و امکانات برای معلولین - مرکز بدنسازی می باشد.

یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, :: 15:40 :: نويسنده : شیما

بوستان دریاچه تایپینگ :

بدون بازدید از بوستان دریاچه تایپینگ و غرق شدن در زیبایی طبیعی آن، هیچکس نمی تواند ادعا کند که از تایپینگ بازدید کرده است. این بوستان که بر فراز یک معدن قلع رها شده ساخته شده است، در سال 1880 افتتاح و نام آن در تاریخ به عنوان اولین بوستان عمومی در آن زمان در مالزی ثبت شد. درختان بزرگ و قدیمی آنگسانااطراف دریاچه را پوشانده اند؛ شاخه های آنها از یک طرف جاده به سمت آب کشیده شده و زمینه بی نظیری را برای زوج ها بوجود آورده اند تا عکس های عروسی خود را در این منظره بگیرند.

شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : شیما

رودخانه ی مو آر مالزی :

این رودخانه در مالزی از کوه های کوالا پیلا kuala pilah سرچشمه می گیرد و به تنگه ی مالاکا می ریزد. طول مو آر ، 288 کیلومتر است و از دو ایالت جوهور johor و نگری سمبیلان negeri sembilan در جنوب غربی شبه جزیره می گذرد.

پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 9:35 :: نويسنده : شیما

هتل کانرد سنتینیال سنگاپور :

این هتل 5 ستاره سنگاپور دارای امکاناتی نظیر سونا ، جکوزی ، رستوران ، پارک کودکان ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، پاركينگ سرپوشيده ، تاكسی سرويس ، خدمات خانه داری ، كافی شاپ و ... می باشد.

چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : شیما

جرج تاون کجاست ؟

جورج تاون ،شهری که بهترین های فرهنگ شرق و غرب را نمایان می کند ،جز آثار جهانی یونسکو قرار دارد.شناخت کمتری از شهر جورج تاون نسبت به پنانگ ،جزیره ای که این شهر در آن واقع است ،وجود دارد. نزدیکی و ارتباط این دو شهر و جزیره به حدی بود که آنها را یکی تصورمی کردند.تا اینکه در چند سال اخیر ،که ساکنین آن افزایش یافت ،جورج تاون به شهری واقعی بدل شد.شهری که امروزه بسیار پر هیاهو است و مرکز تجاری و اداری کل جزیره به شمار می رود.از روی مشیت الهی یا شانس مطلق ،بیشتر قسمت های شهر که اواخر سال 1800 تا اوایل قرن بیستم ساخته شدند،هنوز وجود دارند و از ویرانه های جنگ جهانی دوم و پیشرفت های سریع به دنبال استقلال یافتن مالزی ،جان سالم بدر بردند.نه تنها ساختمان ها پابرجا ماندند بلکه اماکنی هم که در آنها زندگی جریان داشت نیز از خطر ویرانی در امان مانده و به بزرگترین دارایی های شهر تبدیل شدند و در قرار گرفتن نام شهر در بین اثار جهانی یونسکو در سال 2008 نقش بسیاری داشتند.تورهای گشت و گذار در خیابان های جورج تاونازاصلی ترین جاذبه های مالزی تبدیل شدند.اغلب جاذبه های پنانگ نیز در محدوده جورج تاون واقع هستند.فستیوال های رنگارنگی نیز که پنانگ به خاطر آنها معروف است نیز در این شهر برگزار می شوند.

سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : شیما

هتل رویال سنگاپور :

هتل رویال 4 ستاره در سنگاپور دارای سرویس نگهداری کودکان ، استخر روباز ، سونا ، مرکز بدنسازی می باشد .

دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : شیما

خوکونگسی پنانگ :

خو کانگ سی خانه ای بزرگ و چوبیست که توسط یک استاد چینی در پنانگ بنا گردیده وبه کنده کاریهای استادانه بر روی چوب مزین است.

یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : شیما

فرودگاه لنکاوی :

فرودگاه بین المللی لنکاوی در پادانگ ماتسیرات واقع شده است. و گردشگران و توریستان می توانند از این فرودگاه استفاده نمایند.

شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : شیما

مزرعه کروکودیل ها :

در مزرعه کروکودیل ها که در تلوک داتای لنکاوی واقع شده میتوانید اجراهای زنده ای از کروکودیل ها و مربیانشان، غذا دادن به کروکودیل ها و حتی مسابقه بوکس بین آنها را تماشا کنید. بوجانگ کاوی که پیرترین ساکن این مزرعه است وزنی حدود ۴۵۴ کیلوگرم دارد و کالکسه ای که کروکودیل ها آن را راه میبرند از جاذبه های دیگر این پارک میباشد.

پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, :: 9:41 :: نويسنده : شیما

معرفی سنگاپور :

سنگاپور یکی از شهرهایی است که در انتهای شبه جزیره مالایا و از شمال به مالزی مرتبط شده است. یعنی سنگاپور از همسایگان مالزی است و در تنوع آب و هوایی و مناظر و … شبیه به هم می باشند.

چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شیما

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور :

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : شیما

هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی :

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو و مرکز همایشات ده دقیقه فاصله دارد.

دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : شیما

غار کلام :

غار کلام یکی از متمایزترین غارهای مالزی به شمار می رود که در نزدیکی شهر کوچک کاکی بوکیت واقع شده است و گوا کلام نام دارد. پارک تفریحی گوا کلام در 33 کیلومتری شمال کانگار، مرکز ایالت، قرار دارد و "پیاده روی در غار" شگفت انگیز آن بسیار معروف است؛ جاییکه می توانید از یک سر غار وارد شوید و از محل دیگری بیرون بیایید. تنها راه برای رسیدن به غار گذر از یک پل چوبی معلق به عرض 8 فوت است. این پل کاکی بوکیت را به دره وان تانگا، دره ای که در انتهای مقابل گوا کلام است، وصل می کند. در سال 1935، یک مرد انگلیسی از این مسیر آبی استفاده کرد تا سنگ های معدنی قلع را از معدنی در نزدیکی ورودی رودخانه حمل کند از غار زیرزمینی بگذراند و به کاکی بوکیت ببرد.

یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شیما

مزرعه میوه :

نحوه انتخاب میوه های خوب را بیاموزید، و میوه های محلی را از قبیل جک فروت، پرتقال، واتر گاوا، ساپادیل، و البته سلطان میوه ها نارگیل امتحان کنید. حتی می توانید میوه های مورد علاقه خود را خریداری کنید. روش های کشاورزی مناسب به شما این اطمینان را می دهد که میوه ها در اینجا از بالاترین کیفیت برخوردارند. این مزرعه هر روز از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. پیشنهاد می کنیم برای سفر به مالزی از قبل به صورت گروهی رزرو کنید.

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : شیما

محله بریک فیلدز کوالالامپور :

بریک فیلدز برای بسیاری از مردم معنی های متعددی دارد: یک نمونه متمرکز از فرهنگ هندی؛ ترکیب بی نظیری از عبادتگاه های مختلف؛ جای دنجی برای مراکز ماساژ؛ تقاطعی برای مسافرانی که از تمام نقاط کشور به این محل می آیند؛ یا برعکس، یک مطالعه عالی. هرطور این محله را توصیف کنید، تمام توصیفات در یک مورد توافق خواهند داشت: بریک فیلدز یک جامعه پرجنب و جوش است و حال و هوای مخصوص به خود را دارد. از جاذبه های مهم این منطقه می توان به معبد سری لانکا هندو، معبد سری کانداسوامی در جالان اسکات و معبد بودایی ماها ویهارا اشاره کرد. شما می توانید با ثبت نام در تور گردشگری بریک فیلدز مالزی از این جاذبه ها دیدن کنید؛ این تور اولین و سومین شنبه در هر ماه، از ساعت 9.30 صبح از YMCA حرکت می کند. شهرداری کوالا لامپور این تور را برگزار می کند و در طول مسیر، تاریخ شگفت انگیز بریک فیلدز با جزئیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 21044
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1