تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, :: 9:31 :: نويسنده : شیما

غارهای گونونگ مولو :

یکی از طولانی ترین شبکه غارها در دنیا در پارک ملی غارهای مولو در مالزی قرار دارد.مولو یکی از بزرگترین مسیرهای غاری دنیا، غار دییر، به چشم می خورد که می تواند پنج کلیسا به اندازه سنت پول در لندن را در خود جای بدهد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی پارک Clear Water Cave (غار آبهای زلال)، طولانی ترین غار در جنوب شرق آسیا است. این غارهای وسیع زیستگاه میلیون ها خفاش و پرندگان سویفتلت است که هر روز عصر هنگام غروب به صورت دسته های بزرگ در داخل جنگل جمع می شوند! افرادی که بیرون رفتن را دوست دارند به طور دلنشینی از تماشای بهترین نمونه های هوازدگی سنگ آهک گرمسیری در تمام دنیا از جمله قله های نوک تیز عظیم، دره های عمیق که به درستی قله نام گرفته اند، شگفت زده خواهند شد. گردش های چند روزه دشوار اما با ارزش از تفرجگاه به این منطقه وجود دارند. توصیه می شود یک راهنما و باربر همراه داشته باشید.

پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, :: 9:41 :: نويسنده : شیما

مرکز خرید پنانگ راود :

مرکز خرید پنانگ راود در کشور مالزی یکی از بزرگترین مراکز خرید پنانگ می باشد . کالاهای موجود در این مرکز خرید بیشتر در زمینه البسه می باشد که می تواند برای گردشگرانی که با مالزی سفر می کنند مکان مناسبی برای خرید به شمار رود.

چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : شیما

فرهنگ مردم مالزی :

مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند .ایرانی ها را بسیار دوست دارند. مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه هایی هستند که با آرم حلال مشخص می شوند. هندو ها و چینی ها به بودا معتقد هستند.با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین بومی ها که اکثرا مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می باشند. که با توجه به سرمایه گذاریهای شرکت های ژاپنی در این کشور و نظارت و مدیریت ژاپنی ها این نظم در تمام جا ها مشهود است.

سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : شیما

رودخانه ی مو آر مالزی :

این رودخانه در مالزی از کوه های کوالا پیلا kuala pilah سرچشمه می گیرد و به تنگه ی مالاکا می ریزد. طول مو آر ، 288 کیلومتر است و از دو ایالت جوهور johor و نگری سمبیلان negeri sembilan در جنوب غربی شبه جزیره می گذرد.

دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, :: 9:56 :: نويسنده : شیما

استادتویز ملاکا :

استادتویز در سال 1650 به عنوان اقامتگاه رسمی فرماندار هلند و افسران او در مالزی بنا شد. این ساختمان نمونه خوبی از معماری هلندی آن زمان به شمار می رود. گفته می شود استادتویز قدیمی ترین ساختمان هلندی در شرق است.این بنا نمونه بی نظیری از معماری دوره استعمار هلند است و اکنون موزه تاریخ و موزه قوم نگاری در آن واقع شده اند.لباس های عروسی سنتی و آثار باستانی مربوط به تاریخ بیش از 400 ساله ملاکا در این محل به نمایش گذاشته می شوند. این دو موزه به خوبی بنا شده اند و درباره نقش این لباس ها و آثار باستانی در گذشته با شکوه ملاکا توضیحات جزئی را ارائه می دهند.

یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, :: 11:29 :: نويسنده : شیما

مرزهای مالزی :

شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد.

شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : شیما

فانوس دریایی موکا :

در شمال غربی شبه جزیره پنانگ در مالزی فانوس دریایی موکا قرار دارد. این فانوس دریایی همچنان فعالیت دارد و به هدایت کشتی های آن منطقه می پردازد. دسترسی به این فانوس برای گردشگرها چندان آسان نیست. البته راه هایی همچون استفاده از قایق وجود دارند. همچنین می توان با پای پیاده از طریق صخره های موجود به آنجا رفت..

چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : شیما

هتل فراما بوکیت بیتانگ :

هتل فراما بوکیت بیتانگ کوالالامپور وعده صبحانه، ناهار و شام را ارائه میدهد. هتل فراما بوکیت بیتانگ کوالالامپور همچنین دارای یک ساندویچ فروشی، اغذیه فروشی و کافی شاپ، کافه میباشد. ارائه سرویس برای اتاق 24 ساعت شبانه روز در دسترس است.هتل دارای امکانات تفریحی شامل استخر روباز، استخر کودکان، و یک مرکز تناسب اندام و یک مرکز کسب و کار و اتاق ملاقات های کوچک، خدمات منشیگری، و کارکنان پشتیبانی تکنولوژی است. هتل فراما بوکیت بیتانگ کوالالامپور در محله مثلث طلایی در کوالالامپور واقع شده است، نزدیک به میدان تایمز و برجهای دوقلوی پتروناس وخانه های مالزی از پارلمان است.این هتل از هتلهای کوالالامپور است که طرفداران فراوانی دارد و خدمات دیگر نظیریک میز دربان، کارکنان چند زبانه، و امکانات لباس های شسته شده را ارائه میدهد.

سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, :: 12:11 :: نويسنده : شیما

جنگل های حرای لانگ کاوی :

این جنگل ها در یک محیط پر فراز و نشیب و نسبتا جادویی قرار دارند که در اثر برآمدگی های آهکی که از دریای آرام آندامان بیرون زده اند، بوجود آمده است. جنگل های حرا در لانگ کاوی شبکه پیچیده ای از نهرها و خلیج های پنهان است که خانه صدها گونه بومی جنگلی هستند. از جمله هیجان انگیزترین گونه ها می توان به عقاب پشت قرمز و عقاب دریای غول پیکر که در صخره ها لانه دارند، اشاره کرد. یکی از بهترین راه ها برای کشف این دنیای غیرقابل دسترس، شرکت در گردش های قایقی موجود است. بهترین قسمت گردش در جنگل های حرا، غذا دادن به عقاب ها است. قایقران شما ممکن است غذا را در آب نزدیک قایق پرتاب کند و منتظر بماند تا این پرندگان غول پیکر در بالای سر شما دور بزنند و برای خوردن "نهارشان" نوک خود را در آب فرو کنند.تور جنگل حرا مالزی می تواند شامل پیاده روی در جنگل، بازدید از غار، بازدید از دهکده، شنا در دریای مواج و کش

دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : شیما

باتو فرینگی در پنانگ :

باتو فرینگی مشهورترین خط ساحلی پنانگ است.از اواسط دهه 70 تا اوایل دهه 90 ،این ساحل شاهد ساخت و ساز های گسترده هتل ها یکی پس از دیگری بوده است.این ساحل که از بزرگترین سواحل مالزی به شمار می رود،مانند بسیاری از سواحل شمالی پنانگ ،ساحلی است با شن های سفید و تخته سنگ های بزرگ و کوچک. این ساحل برای ورزش های آبی مثل ،غواصی،اسکی روی آب و....است.کافه های ساحلی نیز که از چوب و حصیر ساخته شده اند،آب میوه های استوایی می فروشند که رنگ و مزه ای هوس انگیز دارند.هتل ها و استراحتگاه های بسیاری نیز در این هتل وجود دارند ،که تمام امکانات راحتی شما را فراهم می کنند.شما فقط کافیست در زیر آفتاب استراحت کرده یا به ورزش های آبی بپردازید.اسب سواری نیز از دیگر فعالیت های قابل انجام در کنار این ساحل است.در خیابان پاسارلام نیز که بازارهای شبانه ای دارد،می توانید انواع بدلیجات و جواهرات بدلی ارزان قیمت را خریداری کنید.

یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : شیما

استادتویز در ملاکا مالزی :

استادتویز در سال 1650 به عنوان اقامتگاه رسمی فرماندار هلند و افسران او بنا شد. این ساختمان نمونه خوبی از معماری هلندی آن زمان به شمار می رود. گفته می شود استادتویز قدیمی ترین ساختمان هلندی در شرق است.این بنا نمونه بی نظیری از معماری دوره استعمار هلند بر مالزی است و اکنون موزه تاریخ و موزه قوم نگاری در آن واقع شده اند.لباس های عروسی سنتی و آثار باستانی مربوط به تاریخ بیش از 400 ساله ملاکا در این محل به نمایش گذاشته می شوند. این دو موزه به خوبی بنا شده اند و درباره نقش این لباس ها و آثار باستانی در گذشته با شکوه ملاکا توضیحات جزئی را ارائه می دهند.

شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : شیما

دژ مالزی :

نام دژ کورنوالیس از نام فرماندار کل بنگال در اواخر دهه 1700، چارلز کورنوالیس، گرفته شده است و این دژ یکی از جالبترین مناطق تاریخی در جورج تاون مالزی به شمار می رود. این دژ در نزدیکی اسپلاناده، مجاور ساعت یادبود ویکتوریا واقع شده است. دیوارهای دژ، به ارتفاع 10 فوت، به شکل ستاره بنا شده اند. تقریبا 10 دقیقه طول می کشد تا پیرامون این دژ را طی کنید. در داخل دژ، می توانید برخی از ساختارهای اصلی که بیش از یک قرن پیش ساخته شده اند را مشاهده کنید، از جمله یک کلیسای کوچک، سلول های زندان، انبار مهمات منطقه، چراغ بندر که زمانی برای علامت دادن به کشتی های ورودی استفاده می شد، چوب پرچم اصلی و چندین توپ قدیمی برنز، که یکی از آنها توپ هلندی است به نام سری رامبای مربوط به سال 1603. یک نکته جالب درباره سری رامبای وجود دارد؛ برخی از مردم محلی معتقد هستند که این توپ ویژه می تواند بر روی باروری زن تاثیر مثبتی داشته باشد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 21079
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1