تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, :: 15:17 :: نويسنده : شیما

رودخانه ی پراک مالزی :

رودخانه perak malaysia در مالزی بلندترین رودخانه در ایالت پاک است و 240 کیلومتر طول دارد. این رودخانه که از کوه های مرز پراک ، کلانتان و تایلند سرچشمه می گیرد ، از شمال تا شمال غربی امتداد دارد و در تنگه ی مالاکا به دریا می ریزد. در بیشتر قسمت های آن می توان کشتی رانی کرد.

پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, :: 9:5 :: نويسنده : شیما

صنعت برق در مالزی :

ولتاژ برق در مالزی همانند ایران ٢٢٠ ولت می باشد. اما سوکت ها و پریزهای برق دارای سه ورودی بوده و نیازمند به همراه داشتن تبدیل جهت شارژرها و وسایل برقی همراه خود خواهید بود.هتلها این تبدیل ها را در اختیارتان قرار خواهند داد.

چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : شیما

هتل 3 ستاره مالزی :

Crown Regency Service Apartments هتل سه ستاره و بسيار زيبا كه در منطقه Ampang در مالزی واقع شده است هزينه اقامت در اين هتل استثنايی 93 دلار است.

سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : شیما

خرید در مالزی :

خيلی از گردشگران، خريد را اولين دليل براي سفرشان به مالزی بيان مي‌كنند. فروشگاه‌ها، بازارها و مراكز متنوعي در اين كشور وجود دارند كه خريد كردن را راحت و آسان كرده‌اند. البته مواقعی كه خريدی كوچك و جزئی داريد، دكه‌های كنار خيابان‌ها نيز مي‌توانند به شما كمك كنند. البته فراموش نكنيد كه بهتر است با اين فروشندگان كمي چانه بزنيد و از آنها تخفيف‌هاي جدي بگيريد. برخلاف فروشگاههاي بزرگ كه معمولاً قيمت ثابتي دارند، ممكن است در مغازه‌هاي كوچك و در طول مسير كالاهايي را با قيمت‌هايي بسيار كمتر از آن‌چه به شما مي‌گويند، بخريد. البته خريد در بازارهاي شبانه نيز بسيار لذت‌بخش و سرگرم‌كننده است. در اين بازارها هم مي‌توانيد انواع اجناس مورد نياز خود را خريداري كنيد. واحد پول مالزي رينگيت است. چنانچه مي‌خواهيد پول خود را تبديل كنيد، اگر عجله نداريد بهتر است اين كار را در مكان‌هاي مجازي كه براي اين منظور وجود دارد انجام دهيد. دستگاه‌هاي خودپرداز نيز به طور گسترده‌اي در شهرها وجود دارند، اما حواستان باشد زماني كه مي‌خواهيد به جنگل‌ها يا جزاير برويد حتما به مقدار كافي پول نقد با خود برداريد. اغلب گردشگران، مالزي را كشور ارزاني مي‌دانند، در حالي كه زندگي در مالزي نسبت به تايلند و اندونزي گران‌تر است. هزينه‌ها در كوالالامپور هم از ديگر مناطق مالزي بيشتر بوده و براي خدمات مختلف بايد بيش ازساير شهرها پول بپردازيد.

دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : شیما

شهرهای توريستی مالزی :

كوالالامپور پايتخت مالزی ، در ضلع غربی خليج مالزی واقع شده و مساحت آن حدود 243 كيلومتر مربع است و از سواحل درياي مالزی 35 كيلومتر فاصله دارد .كوالالامپور در سال 1972 ميلادی به عنوان پايتخت مالزی معرفی شده و در سال 1974 بعنوان شهر حكومتی در نظر گرفته شده است . شهر كوالالامپور از سال 1800 كه در حد فاصل رودخانه های Klang و Gombak قرار داشته ، شناسايی شده و آن تاريخ گسترش زيادی داشته است . كه امروزه با جمعيتی حدود 5/1 ميليون نفر قلب تپنده كشور مالزی به حساب می آيد . شهر كوالالامپور همچنين مركز و قطب اصلی فعاليتهای اقتصادی ، بازرگانی ، مالی ، كارخانجات ، حمل و نقل و تكنولوژی و توريسم می باشد .

یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : شیما

هتل Renaissance مالزی :

هتلی پنج ستاره كه يكی از مجلل ترين و بزرگترين هتلهای مالزی است و در بهترين نقطه كوالالامپور واقع شده است، هزينه اقامت در اين هتل رويايی هر شب 104 دلار است.

شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : شیما

هتل دابل تری بای هیلتون در مالزی :

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره مالزی است . این اقامتگاه لوکس که بخشی از مثلث طلایی کوالالامپور می باشد، حدود 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Ampang Park و 15 دقیقه تا بزرگ ترین مرکز نمایشگاهیSuria KLCC و برج های دوقلوی Petronasفاصله دارد. طی حدود یک ساعت می توانید از فرودگاه بین المللی کوالالامپور به اینجا برسید.

پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, :: 8:59 :: نويسنده : شیما

سوغات مهم كشور مالزی:

روغن نخل و صنايع دستی به ويژه از جنس قلع (پيوتر ) ، پارچه معروف باتيك از مهم ترين سوغاتی های سنتي مالزی به حساب می آيد . گفتنی است در پی صنعتی شدن اين كشور ، محصولات الكترونيكی و نساجی و لوازم آرايشی بهداشتی نيز به سوغات آن افزوده شده است .

چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, :: 13:53 :: نويسنده : شیما

مناسبات ایران و مالزی :

از سال 1354 روابط سیاسی ایران و مالزی آغاز شد. در سال 1361 سفارت کشورمان در مالزی افتتاح شده است. در مورد مناسبات تجاری و اقتصادی ایران و مالزی، آمار و گزارشات روند رو به رشدی را نشان می دهد. به گونه ای که حجم مبادلات تجاری میان دو کشور از 150 میلیون دلار در سال 1998 به 234 میلیون دلار در سال 2000 رسید. محصولات صادراتی عمده مالزی عبارتند از: لوازم الکترونیکی، مواد شیمیائی، ماشین آلات ، محصولات چوبی منسوجات، تجهیزات علمی و نوری ، فرآورده های غذایی ، لاستیک ، محصولات آهنی و فولادی، کاغذ و لوله ، کود شیمیائی و مواد معدنی ، نفت و گاز، روغن نخل ، روغن نباتی. واردات عمده ایران از مالزی شامل لاستیک، ‌مواد شیمیائی، نفت و مارگارین، ‌پلی پروپلین، نخ، روغن نارگیل، ‌کاغذ و مقوا، پودر کاکائو، ‌آهن و فولاد نورد و قطعات اتومبیل است و صادرات ایران به مالزی شامل نفت و فرآورده های نفتی، پروپان و بوتان مایع، الکل و فنل، فرش، پسته، خرما، سنگ های تزئینی و صنایع دستی است.ایران پس از امارات متحده عربی و عربستان سعودی سومین شریک تجاری مالزی در خاورمیانه و خلیج فارس است.

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : شیما

نرخ هتل های مالزی :

قیمت هتل های مالزی با توجه به درجه هتل ها متفاوت است البته باید یادآور شویم که مالزی شهر های متفاوتی دارد و گاهی هم با توجه به ترکیبی بودن تورها ممکن است شما چند شب از اقامت خود را در هتل های سنگاپور بگذرانید.به هر حال با توجه به اینکه چه شهری را برای اقامت انتخاب میکنید ممکن ایت در هتل های کوالالامپور ، هتل های لنکاوی یا هتل های پنانگ ساکن شوید. که با توجه به درجه و موقعیتشان و همچنین خدمات آن ها نرخ هتل های مالزی متفاوت است.

دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : شیما

هتل کنراد سنگاپور :

یکی از هتل هایی که به گردشگران مالزی سنگاپور پیشنهاد می شود ، هتل کنراد سنگاپور جزو هتل های 5 ستاره ای است که در بهترین موقعیت مکانی یعنی در خلیج مارینا واقع شده و از رستوران ها و مراکز خرید مهم در میدان مارینا فاصله ای اندک دارد. فرودگاه بین المللی چانگی نیز 20 دقیقه تا هتل فاصله دارد و بنای سینگاپور فلایر ، میراث به جا مانده از قوم مالای و چیمس،در چند قدمی هتل قرار گرفته است تا گردشگران تور مالزی و تور سنگاپور به راحتی از اماکن دیدنی بازدید نمایند. هتل کنراد از507 اتاق تشکیل شده که تمام آنها دارای چشم انداز پانوراما و دید 360 درجه از شهر سنگاپور ، فواره ولس و خلیج می باشد. از خدمات ورزشی هتل می توان به سالن بدنسازی 24 ساعته ، ماساژ ، استخر روباز و رستوران های بی نظیر اشاره کرد.

یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, :: 14:10 :: نويسنده : شیما

محله چینی ها در شهر سنگاپور :

یکی از مکان های دیدنی برای گردشگرانی که تور مالزی سنگاپور را برمی گزینند ، محله چینی ها در سنگاپور می باشد . این مکان در سال 1821 هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد سنگاپور شد بازگشایی شد. مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به Telok Ayer معروف است مسکن گزیدند.

شنبه 14 دی 1392برچسب:, :: 15:40 :: نويسنده : شیما

هتل های 3 ستاره مالزی :

در مالزی هتل های 3 ستاره با خدمات لوکس وجود دارد از جمله : هتل Concord : هتلی سه ستاره و بسیار زیبا که هزینه اقامت در این هتل رویایی برای هر شب اقامت 83 دلار است. هتل Vistana : هتلی سه ستاره و زیبا که در منطقه Chow Kit قرار دارد و هزینه اقامت در این هتل 73 دلار است. هتل ‍Capitol : هتلی سه ستاره مجلل و استثنایی که در منطقه Bukit Bintag قراردارد و هزینه اقامت در این هتل شبی 73 دلار است. هتل Brisdalr: هتلی سه ستاره مجلل و باشکوه که در منطقه Chow Kit واقع شده است و هزینه اقامت شبی 58 دلار است.

دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : شیما

منطقه توریستی در پنانگ :

این منطقه در پنانگ یکی از مناطق پر طرفدار توریستی در مالزی است در این مکان چندین رستوران، هتل های پنج ستاره و کلوپ های شبانه وجود دارد. شما می توانید طلوع و غروب خورشید را در حالی که نفستان در سینه حبس شده است تماشا کنید. باغ ارکیده و بامیه: این باغ که در نزدیکی فرودگاه بین المللی پنانگ واقع شده است، در حدود دو هکتار است. دو گیاه ارکیده و بامیه در کنار هم رشد می کنند. مرکز محلی ارکیده به عنوان انبار اصلی گل های مجموعه ارکیده به رسمیت شناخته شده است و در منطقه بزرگترین محسوب می شود. شما همچنین می توانید یک جفت از ببرهای بنگال را که شش سال پیش به اینجا آورده شده اند را ببینید و همچنین می توانید پرندگانی مانند شترمرغ استرالیایی، مارهای گوناگون، طوطی های سخن گو، لاک پشت ها، مار موشخوار، مار سبز درختی، آناکوندای سبز، سوسمار های آبی و خزندگان بیشماری را در این مزرعه پیدا کنید. باغ ارکیده و بامیه در پنانگ دارای بزرگترین نوع گل های ارکیده در دنیا با گل هایی در حدود 3 اینچ می باشد.

یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : شیما

موقعیت مکانی پنانگ :

 

پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است.این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی است. مرکز آن جرج تاون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی است.خط ساحلی شمالی پنانگ با گستره ای از شنهای طلایی و آبهای پر تلالو مکان شناخته شده ای برای خارجیان و دیدارکنندگان محلی است.این جزیره در 112 کیلومتری شمال Seberang Perai قرار دارد. نام پنانگ از کلمه "پالا پنانگ" در مالایی، به معنی درخت فوفل، آمده است. جزیره پنانگ دارای مراکز خرید مدرن و جذابیت‌های متعددی است. پنانگ را غالبا” مروارید شرق می نامند. این ایالت یکی از سحرآمیزترین و رمانتیک ترین شهرهای مشرق زمین را در بردارد.

شنبه 7 دی 1392برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : شیما

رسوم مردم مالزی :

 

مالزی محل زندگی‌ قومیتهای مختلفی‌ است که با هم در تعامل میباشند و در جهت غنی سازی فرهنگ مالزی در تلاش میباشند. اینجا در حقیقت مخلوطی از غذاها، آداب و رسوم، لباس‌ها و فرهنگها است که برای بازدیدکنندگان از کشور تجربه‌های زیادی را ایجاد می‌کند. غذاهای محلی دارای طیف وسیعی از غذاهای تند هندی، غذاهای عجیب غربی و غذاهای محبوب چینی‌ میباشند.چند فرهنگی‌ بودن مالزی نه تنها مالزی را تبدیل به بهشت غذاها کرده است بلکه باعث شده است که مالزی تبدیل به مرکز برگزاری صدها جشن مختلف و رنگارنگ شود. مالزیایی‌ها عاشق جشن و پایکوبی هستند و در حقیقت رفتار گرم و مهمان دوستانه مردمان مالزی باعث شده است که شما به راحتی‌ بتوانید به آنها نزدیک شده و با آنها صمیمی‌ شوید.

پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : شیما

پارک آهو در کوالالامپور :

 

این پارک سرسبز مساحتی به وسعت دو کیلومتر مربع را با درختان سایه گستر، جویبارهای باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در گوشه کنار این پارک می توانید آهوان خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را دیده و به آنها غذا بدهید.این پارک با توجه به حیوانات جالبی که در آن زندگی می کنند یکی از جاذبه های منحصر بفرد کوالالامپور محسوب می شود .برای رسیدن به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .

چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 15:59 :: نويسنده : شیما

مسجد سلطان سنگاپور :

 

مسجد سلطان در سنگاپور یکی از مساجد دیدنی در جهان بشمار می رود . دیوارهای سالن اصلی نمازگزاران با کاشی های سبز و طلایی رنگ آراسته شده است؛ روی این کاشی ها بخش هایی از قرآن با خط های زینتی عربی نوشته شده است. برای گردشگرانی که به سنگاپور سفر می کنند از کوچه ساحلی و خیابان Bussorah نمای زیباتری از این مسجد قابل مشاهده خواهد بود.

سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 15:53 :: نويسنده : شیما

آتشفشان گل در اندونزی :

 

یکی از جاذبه های توریستی و دیدنی در اندونزی آتشفشان گل است. از این آتشفشان هر دو دقیقه گل و بخار سفید فوران میکند و بازدید کنندگان میتوانند فوران را از فاصله ۱۰ الی ۲۰ متری مشاهده کنند.

یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 16:0 :: نويسنده : شیما

راهنمای سفر به کوالالامپور :

 

کوالالامپور پایتخت و بزرگترین شهر مالزی است و از نظر رشد سریع جمعیت و اقتصاد اولین شهر این کشور محسوب میشود. کوالالامپور را میتوان به شش بخش مرکز شهر، مثلث طلایی، تانکو عبدالرحمان، بنگسر و مید وَلی و در آخر دامان سرا و هارتاماس تقسیم کرد. این شهر جنگلی از ساختمان هایی است که به نظر از بستر رودخانه و در قلب شهر به طور طبیعی رشد کرده اند. بلندترین ساختمان های دو قلوی جهان، یعنی برج های دوقلوی پتروناس در این شهر واقع شده اند. ملیت های مختلفی از جمله مالایی، چینی، هندی و اروپایی این شهر را برای سکونت و کار برگزیده اند. هوای کوالالامپور در روز گرم و مرطوب است و معمولاً بعدازظهرهایی بارانی دارد که موجب میشود شب هایی خنک و مطبوع داشته باشد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 21069
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1