تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 15:59 :: نويسنده : شیما

مسجد سلطان سنگاپور :

 

مسجد سلطان در سنگاپور یکی از مساجد دیدنی در جهان بشمار می رود . دیوارهای سالن اصلی نمازگزاران با کاشی های سبز و طلایی رنگ آراسته شده است؛ روی این کاشی ها بخش هایی از قرآن با خط های زینتی عربی نوشته شده است. برای گردشگرانی که به سنگاپور سفر می کنند از کوچه ساحلی و خیابان Bussorah نمای زیباتری از این مسجد قابل مشاهده خواهد بود.

چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 9:52 :: نويسنده : شیما

تپه پنانگ در مالزی :

 

یکی از مشهورترین دیدنهای جزیره پنانگ در مالزی ، تپه پنانگ است.تپه هایی که به خاطر قله های گرانیتی اش بسیار مشهور است.در بالای این تپه چشم اندازی زیبا از پل پنانگ یعنی جورج تاون ، قابل مشاهده است.می توانید سوار بر قطار کابلی شوید و مسیر سبز تپه را بالا رفته و بعد از گرما و رطوبت منطقه ای با نسیمی خنک و مناظری زیبا روبرو شوید.صرف چای یا غذای گیاهی در یکی از کافه های بالای تپه و گشت و گذار در بازارچه های صنایع چوبی و حصیری نیز بسیار لذت بخش است.

دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, :: 15:56 :: نويسنده : شیما

فرهنگ مردم مالزی :

مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند.مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند.ترکیب فرهنگی مالزی توسط فرهنگ های مختلفی شکل گرفته است، که فقط بعضی از آنها توانستند تاثیر بسزایی بر کشور داشته باشند.مهمترین آنها فرهنگ مالایی سنتی و فرهنگ دو فرقه غالب دیگر که بعنوان طرفهای تجاری مالزی در طول تاریخ محسوب می شدند، که عبارتند از چینی ها و هندی ها.

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 21168
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1