تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 15:52 :: نويسنده : شیما

هتل Leo palace مالزی :

هتلی دو ستاره که در منطقه Jalan Ipoh در مالزی واقع شده است هزینه اقامت در این هتل شبی 31 دلار است.

پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 11:45 :: نويسنده : شیما

هتل لانسون پلاس مالزی :

هتل 4 ستاره لانسون پلاس مالزی دارای سالن ماساژ ، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، لاندری، صبحانه در اتاق، صرافی ، پذیرش شبانه روزی ، رستوران ، گاو صندوق، انبار بار و چمدان می باشد .

سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 14:35 :: نويسنده : شیما

کوا در لنکاوی مالزی :

کوا شهر اصلی لنکاوی در جنوب شرقی این جزیره واقع است.در این شهر لنگرگاهی هست که قایق هایش شما را به جزایر مجاور می برد.نام کوا در زبان مالایایی به معنای سوپ گوشت با ادویه است.این نام به یک افسانه شرقی بر می گردد که حکایت از نبردی بین دو غول دارد.گفته می شود این غول ها کاسه بزرگی از سوپ پر ادویه را در همین جایی که اکنون شهر واقع است ریختند.کوا شهری کوچک بود و بافتی روستایی و خیابانهایی اندک داشت لیکن امروز این شهر به صورت شهری مهم با هتل ها،بازارها و ساختمان های تجاری درآمده است.با این حال خوشبختانه از ازدحام و غوغای شهرهای مدرن مالزی به دور است. کوا بسیاری از کالاها را بدون عوارض گمرکی و مالیات دولتی ارائه می دهد.از جمله این کالاهاولوازم آرایش،عطرها ،دستگاههای برقی و الکترونیکی است که با قیمت های باورنکردنی ارائه می شود.

دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, :: 15:17 :: نويسنده : شیما

رودخانه ی پراک مالزی :

رودخانه perak malaysia در مالزی بلندترین رودخانه در ایالت پاک است و 240 کیلومتر طول دارد. این رودخانه که از کوه های مرز پراک ، کلانتان و تایلند سرچشمه می گیرد ، از شمال تا شمال غربی امتداد دارد و در تنگه ی مالاکا به دریا می ریزد. در بیشتر قسمت های آن می توان کشتی رانی کرد.

پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, :: 9:5 :: نويسنده : شیما

صنعت برق در مالزی :

ولتاژ برق در مالزی همانند ایران ٢٢٠ ولت می باشد. اما سوکت ها و پریزهای برق دارای سه ورودی بوده و نیازمند به همراه داشتن تبدیل جهت شارژرها و وسایل برقی همراه خود خواهید بود.هتلها این تبدیل ها را در اختیارتان قرار خواهند داد.

چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : شیما

هتل 3 ستاره مالزی :

Crown Regency Service Apartments هتل سه ستاره و بسيار زيبا كه در منطقه Ampang در مالزی واقع شده است هزينه اقامت در اين هتل استثنايی 93 دلار است.

سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : شیما

خرید در مالزی :

خيلی از گردشگران، خريد را اولين دليل براي سفرشان به مالزی بيان مي‌كنند. فروشگاه‌ها، بازارها و مراكز متنوعي در اين كشور وجود دارند كه خريد كردن را راحت و آسان كرده‌اند. البته مواقعی كه خريدی كوچك و جزئی داريد، دكه‌های كنار خيابان‌ها نيز مي‌توانند به شما كمك كنند. البته فراموش نكنيد كه بهتر است با اين فروشندگان كمي چانه بزنيد و از آنها تخفيف‌هاي جدي بگيريد. برخلاف فروشگاههاي بزرگ كه معمولاً قيمت ثابتي دارند، ممكن است در مغازه‌هاي كوچك و در طول مسير كالاهايي را با قيمت‌هايي بسيار كمتر از آن‌چه به شما مي‌گويند، بخريد. البته خريد در بازارهاي شبانه نيز بسيار لذت‌بخش و سرگرم‌كننده است. در اين بازارها هم مي‌توانيد انواع اجناس مورد نياز خود را خريداري كنيد. واحد پول مالزي رينگيت است. چنانچه مي‌خواهيد پول خود را تبديل كنيد، اگر عجله نداريد بهتر است اين كار را در مكان‌هاي مجازي كه براي اين منظور وجود دارد انجام دهيد. دستگاه‌هاي خودپرداز نيز به طور گسترده‌اي در شهرها وجود دارند، اما حواستان باشد زماني كه مي‌خواهيد به جنگل‌ها يا جزاير برويد حتما به مقدار كافي پول نقد با خود برداريد. اغلب گردشگران، مالزي را كشور ارزاني مي‌دانند، در حالي كه زندگي در مالزي نسبت به تايلند و اندونزي گران‌تر است. هزينه‌ها در كوالالامپور هم از ديگر مناطق مالزي بيشتر بوده و براي خدمات مختلف بايد بيش ازساير شهرها پول بپردازيد.

دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, :: 13:55 :: نويسنده : شیما

شهرهای توريستی مالزی :

كوالالامپور پايتخت مالزی ، در ضلع غربی خليج مالزی واقع شده و مساحت آن حدود 243 كيلومتر مربع است و از سواحل درياي مالزی 35 كيلومتر فاصله دارد .كوالالامپور در سال 1972 ميلادی به عنوان پايتخت مالزی معرفی شده و در سال 1974 بعنوان شهر حكومتی در نظر گرفته شده است . شهر كوالالامپور از سال 1800 كه در حد فاصل رودخانه های Klang و Gombak قرار داشته ، شناسايی شده و آن تاريخ گسترش زيادی داشته است . كه امروزه با جمعيتی حدود 5/1 ميليون نفر قلب تپنده كشور مالزی به حساب می آيد . شهر كوالالامپور همچنين مركز و قطب اصلی فعاليتهای اقتصادی ، بازرگانی ، مالی ، كارخانجات ، حمل و نقل و تكنولوژی و توريسم می باشد .

یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : شیما

هتل Renaissance مالزی :

هتلی پنج ستاره كه يكی از مجلل ترين و بزرگترين هتلهای مالزی است و در بهترين نقطه كوالالامپور واقع شده است، هزينه اقامت در اين هتل رويايی هر شب 104 دلار است.

شنبه 21 دی 1392برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : شیما

هتل دابل تری بای هیلتون در مالزی :

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره مالزی است . این اقامتگاه لوکس که بخشی از مثلث طلایی کوالالامپور می باشد، حدود 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار Ampang Park و 15 دقیقه تا بزرگ ترین مرکز نمایشگاهیSuria KLCC و برج های دوقلوی Petronasفاصله دارد. طی حدود یک ساعت می توانید از فرودگاه بین المللی کوالالامپور به اینجا برسید.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 21245
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1