تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 9:35 :: نويسنده : شیما

هتل کانرد سنتینیال سنگاپور :

این هتل 5 ستاره سنگاپور دارای امکاناتی نظیر سونا ، جکوزی ، رستوران ، پارک کودکان ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، پاركينگ سرپوشيده ، تاكسی سرويس ، خدمات خانه داری ، كافی شاپ و ... می باشد.

چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, :: 15:58 :: نويسنده : شیما

جرج تاون کجاست ؟

جورج تاون ،شهری که بهترین های فرهنگ شرق و غرب را نمایان می کند ،جز آثار جهانی یونسکو قرار دارد.شناخت کمتری از شهر جورج تاون نسبت به پنانگ ،جزیره ای که این شهر در آن واقع است ،وجود دارد. نزدیکی و ارتباط این دو شهر و جزیره به حدی بود که آنها را یکی تصورمی کردند.تا اینکه در چند سال اخیر ،که ساکنین آن افزایش یافت ،جورج تاون به شهری واقعی بدل شد.شهری که امروزه بسیار پر هیاهو است و مرکز تجاری و اداری کل جزیره به شمار می رود.از روی مشیت الهی یا شانس مطلق ،بیشتر قسمت های شهر که اواخر سال 1800 تا اوایل قرن بیستم ساخته شدند،هنوز وجود دارند و از ویرانه های جنگ جهانی دوم و پیشرفت های سریع به دنبال استقلال یافتن مالزی ،جان سالم بدر بردند.نه تنها ساختمان ها پابرجا ماندند بلکه اماکنی هم که در آنها زندگی جریان داشت نیز از خطر ویرانی در امان مانده و به بزرگترین دارایی های شهر تبدیل شدند و در قرار گرفتن نام شهر در بین اثار جهانی یونسکو در سال 2008 نقش بسیاری داشتند.تورهای گشت و گذار در خیابان های جورج تاونازاصلی ترین جاذبه های مالزی تبدیل شدند.اغلب جاذبه های پنانگ نیز در محدوده جورج تاون واقع هستند.فستیوال های رنگارنگی نیز که پنانگ به خاطر آنها معروف است نیز در این شهر برگزار می شوند.

سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : شیما

هتل رویال سنگاپور :

هتل رویال 4 ستاره در سنگاپور دارای سرویس نگهداری کودکان ، استخر روباز ، سونا ، مرکز بدنسازی می باشد .

دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : شیما

خوکونگسی پنانگ :

خو کانگ سی خانه ای بزرگ و چوبیست که توسط یک استاد چینی در پنانگ بنا گردیده وبه کنده کاریهای استادانه بر روی چوب مزین است.

یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : شیما

فرودگاه لنکاوی :

فرودگاه بین المللی لنکاوی در پادانگ ماتسیرات واقع شده است. و گردشگران و توریستان می توانند از این فرودگاه استفاده نمایند.

شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : شیما

مزرعه کروکودیل ها :

در مزرعه کروکودیل ها که در تلوک داتای لنکاوی واقع شده میتوانید اجراهای زنده ای از کروکودیل ها و مربیانشان، غذا دادن به کروکودیل ها و حتی مسابقه بوکس بین آنها را تماشا کنید. بوجانگ کاوی که پیرترین ساکن این مزرعه است وزنی حدود ۴۵۴ کیلوگرم دارد و کالکسه ای که کروکودیل ها آن را راه میبرند از جاذبه های دیگر این پارک میباشد.

پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, :: 9:41 :: نويسنده : شیما

معرفی سنگاپور :

سنگاپور یکی از شهرهایی است که در انتهای شبه جزیره مالایا و از شمال به مالزی مرتبط شده است. یعنی سنگاپور از همسایگان مالزی است و در تنوع آب و هوایی و مناظر و … شبیه به هم می باشند.

چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : شیما

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور :

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : شیما

هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی :

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو و مرکز همایشات ده دقیقه فاصله دارد.

دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 15:39 :: نويسنده : شیما

غار کلام :

غار کلام یکی از متمایزترین غارهای مالزی به شمار می رود که در نزدیکی شهر کوچک کاکی بوکیت واقع شده است و گوا کلام نام دارد. پارک تفریحی گوا کلام در 33 کیلومتری شمال کانگار، مرکز ایالت، قرار دارد و "پیاده روی در غار" شگفت انگیز آن بسیار معروف است؛ جاییکه می توانید از یک سر غار وارد شوید و از محل دیگری بیرون بیایید. تنها راه برای رسیدن به غار گذر از یک پل چوبی معلق به عرض 8 فوت است. این پل کاکی بوکیت را به دره وان تانگا، دره ای که در انتهای مقابل گوا کلام است، وصل می کند. در سال 1935، یک مرد انگلیسی از این مسیر آبی استفاده کرد تا سنگ های معدنی قلع را از معدنی در نزدیکی ورودی رودخانه حمل کند از غار زیرزمینی بگذراند و به کاکی بوکیت ببرد.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 21076
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1