تور مالزی
تور مالزی، تور مالزی نوروز 93، تور مالزی تابستان 93، تور لحظه آخری مالزی، قیمت تور مالزی، تور مالزی ارزان، تور مالزی سنگاپور، تور کوالالامپور، تور مالزی لحظه آخری، تور مالزی بالی
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 16:6 :: نويسنده : شیما

محله چینی ها ی سنگاپور :

این مکان در سال 1821 هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد سنگاپور شد بازگشایی شد. مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به Telok Ayer معروف است مسکن گزیدند.

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 18:28 :: نويسنده : شیما

موزه ملی مالزی :

موزه ملی مالزی که با نام موزه نگارا مشهور است، یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور است.ساختار تاریخی و عجیب یکی از دلایل شهرت این موزه است.معماری این بنا تلفیقی از سنت و مدرنیته است.این موزه ۴ گالری اصلی دارد.دو گالری در طبقه همکف و دوتای دیگر در طبقه اول قرار دارند.از جمله امکاناتی که موزه ملی مالزی در اختیار گردشگران می گذارد می توان به پارکینگ، مغازه های کوچک و اتاق های اجاره ای اشاره کرد.

دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:37 :: نويسنده : شیما

هتل 3 ستاره مالزی :

Novotel Kuala Lumpur City Centre هتلی سه ستاره زيبا و به ياد ماندنی در مالزی كه هزينه اقامت در اين هتل برای هر شب 73 دلار است اين هتل در منطقه Sentral واقع شده است.

یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 14:1 :: نويسنده : شیما

هتل Vistana مالزی :

هتلی سه ستاره و زیبا كه در منطقه Chow Kit در مالزی قرار دارد و هزینه اقامت در این هتل 73 دلار است.

شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : شیما

پارک حیوانات پنانگ :

پارک حیوانات جزیره پنانگ در مالزی در حقیقت یک باغ وحش کوچک است که در آن حیواناتی مانند بز و گوسفند نگهداری می شوند. به علاوه، گونه های عجیب و غریبی از شتر مرغ بزرگ سیاه آفریقایی، مرغ شاخدار، طاووس و گونه های مختلف پرندگان مانند اردک، غازها، بوقلمون و بلدرچین نیز وجود دارد.

پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 9:51 :: نويسنده : شیما

روز ملی سنگاپور :

روز ملی سنگاپور به مناسبت استقلال سنگاپور از مالزی در 9 اوت سال 1965 میلادی می باشد.که در ورزشگاه ملی سنگاپور هر ساله جشن گرفته می شود.در این روز تمام کشور سنگاپور تزیین و چراغانی می شود و پرچم سنگاپور در تمام کشور به اهتزاز در می آید. در این روز از سال 2008 میلادی رِژه ملی برگزار می شود.آتش بازی ، شرکت در گفتمان های مختلف مانند گفتمان قرآن ، داستان سرایی و سینما در کنار جوش و خروش مردم سنگاپور یکی از زمانها جالب برای تور مالزی سنگاپور را رقم زده است.و بخاطر اهتمام دولت در زیبا و مفرح کردن روز ملی سنگاپور این ایام به یکی از دیدنی های سنگاپور تبدیل شده است.

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 16:1 :: نويسنده : شیما

پارک چشمه های آب گرم سانگای کلا :

چشمه های آب گرم سانگای کلا در مناطق جنگلی آرام و سرسبز مالزی واقع شده و تپه ها و رودهای زلال و خنک کوهستانی اطراف آن را احاطه کرده اند. در تمام 6.5 هکتار زمین، منظره زیبای مزرعه روغن خرما و باغ خارگیل در بین بهشتی آرامش بخش به چشم می خورد.حوضچه شنای چشمه های آبگرم روان و پارک درمانی در دامنه محدوده تیتیوانگسا که 200 فوت بالای سطح دریا قرار دارد، به طور خلاقانه و ویژه ای طراحی شده است تا توجه بازدیدکنندگان و عاشقان شگفتی های طبیعت را به خود جلب کند. خانواده هایی که از این پارک دیدن می کنند می توانند حمام های خانوادگی را امتحان کنند و از وجود حریم شخصی در انجام این درمان خاص لذت ببرند. یکی دیگر از فعالیت های خانوادگی معروف در اینجا لذت بردن از چشمه های آبگرمی است که تخم مرغ ها را می پزد.ین پارک یکی از بهترین ماساژهای سنتی را برای بازدیدکنندگانی که مشتاق هستند ماساژ محلی مالایی را امتحان کنند، ارائه می دهد.گر در پی ماجراجویی بیشتری هستید، می توانید به رودخانه سانگکای بروید یا با پیاده روی در داخل و اطراف پارک از شگفتی های طبیعی در اطراف این محل لذت ببرید و کالری بسوزانید.

سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:54 :: نويسنده : شیما

مرکز تجاری سوریا مالزی

مرکز تجاری سوریا کوالالامپور در برجهای دوقلو پتروناس دومین برج بلند دنیا قرار دارد.در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکتهای مطرح و معتبر دنیا را می بینید و اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکتهای معتبر در این مرکز یافت می شوند. می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار از طریق یک تونل به اکواریوم قرار دارد.ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است .

دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 14:51 :: نويسنده : شیما

کشتی تفریحی رودخانه ملاکا :

این رودخانه در روزهای درخشان ملاکا و زمانیکه این شهر مملو از تاجرانی بود که از سراسر دنیا به آنجا می آمدند، شریان اصلی تجارت محسوب می شد.برخی از ساختمان های آن دوره هنوز با شکوه تمام در کنار رودخانه پابرجا هستند؛ اما روستاهای قدیمی، یا کامپونگ ها، و ساختمان های مدرن نیز در کنار رودخانه واقع شده اند.کشتی تفریحی 45 دقیقه ای با سرگرمی و توضیحات آموزنده همراه است و با پرداخت فقط 8 رینگیت معامله خوبی خواهید داشت. نقاط مختلف ملاکای تاریخی مالزی را تماشا کنید، و بدون زحمت از تاریخ آن درس بگیرید!

شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, :: 9:31 :: نويسنده : شیما

غارهای گونونگ مولو :

یکی از طولانی ترین شبکه غارها در دنیا در پارک ملی غارهای مولو در مالزی قرار دارد.مولو یکی از بزرگترین مسیرهای غاری دنیا، غار دییر، به چشم می خورد که می تواند پنج کلیسا به اندازه سنت پول در لندن را در خود جای بدهد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی پارک Clear Water Cave (غار آبهای زلال)، طولانی ترین غار در جنوب شرق آسیا است. این غارهای وسیع زیستگاه میلیون ها خفاش و پرندگان سویفتلت است که هر روز عصر هنگام غروب به صورت دسته های بزرگ در داخل جنگل جمع می شوند! افرادی که بیرون رفتن را دوست دارند به طور دلنشینی از تماشای بهترین نمونه های هوازدگی سنگ آهک گرمسیری در تمام دنیا از جمله قله های نوک تیز عظیم، دره های عمیق که به درستی قله نام گرفته اند، شگفت زده خواهند شد. گردش های چند روزه دشوار اما با ارزش از تفرجگاه به این منطقه وجود دارند. توصیه می شود یک راهنما و باربر همراه داشته باشید.

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 21051
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1